Ga naar de inhoud

Ledenadministratie bij ClubCollect

Welkom op onze ledenadministratiepagina! We zijn verheugd om aan te kondigen dat we onze ledenadministratie nu hebben ondergebracht bij ClubCollect, een platform dat sinds 2013 meer dan 1.700 verenigingen ondersteunt met hun financiën. Door deze samenwerking kunnen we de financiën van onze vereniging verbeteren en onze leden beter van dienst zijn.

Wat betekent dit voor onze leden?
Met ClubCollect kunnen we de facturatie en inning van contributies en andere betalingen efficiënter en eenvoudiger beheren. Dit betekent dat onze leden:

  1. Duidelijke en overzichtelijke facturen ontvangen via e-mail en/of SMS.
  2. Flexibele betalingsopties hebben, zoals eenmalige betalingen of gespreide betalingen.
  3. Zelf hun persoonlijke gegevens kunnen beheren en bijwerken via het online ledenportaal.

Hoe werkt ClubCollect?
ClubCollect is een financieel georiënteerde organisatie die penningmeesters helpt met het beheren van financiën. Ze garanderen probleemloze facturatie en inning van gelden en zorgen ervoor dat verenigingen, besturen en leden op een breed vlak worden ondersteund. Hierdoor kunnen we ons concentreren op het creëren van een gezonde vereniging met betrokken leden.

Hoe kunt u gebruikmaken van ClubCollect?
Als u lid bent van Hart voor Medemblik, ontvangt u binnenkort een uitnodiging om uw account te activeren bij ClubCollect. Volg de instructies in de uitnodiging om uw account in te stellen en uw persoonlijke gegevens bij te werken. Zodra uw account is geactiveerd, kunt u facturen bekijken en betalingen verrichten via het ledenportaal.

Vragen of hulp nodig?
Heeft u vragen over de ledenadministratie bij ClubCollect of heeft u hulp nodig bij het gebruik van het platform? Neem gerust contact op met onze penningmeester of stuur een e-mail naar partij(at)hartvoormedemblik.nl. We helpen u graag verder!